czwartek, 11 lipca 2013

DOM W HELSINKACH

Konsekwentnie czarno-białe wnętrze. Od podłogi aż po sufit. Efekt rewelacyjny. Tak mieszka Maiju, Finka, autorka bloga A plateful of Love.
Zastosowanie wąskiej gamy kolorystycznej daje wiele możliwości. Z obawy przed chłodem i sterylnością można uzupełnić ją barwnymi akcentami, ale ja nie dodawałabym już nic więcej. Jest idealnie!





Zdjęcia: Katri Kapanen

1 - grafika mojego projektu, DOBRE PROJEKTY - SKLEP; 2 - fotel projektu Charles & Ray Eames, Vitra; 3 - lampka Milk, and tradition; 4 - poduszka, H&M Home; 5 - kubki projektu Arne Jacobsena, Design Letters; 6 - szklane pudełko, House Doctor.

Have a lovely day!

12 komentarzy:

  1. Ostatnio właśnie znalazłam ten blog, dzięki Pinterest. Bardzo mi się podoba!! :) Uwielbiam taką konsekwencję i ład. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe domiszcze! Biało-czarne i skandynawskie wnętrze - to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! moj ulubiony zestaw bialy, czarny, drewno i zielone roslinki:) Piekne meiszkanie:-)
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja tez bardzo lubię ten zestaw kolorystyczny we wnętrzach.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. przytulne i bardzo rodzinne kąty, jeszcze kilka takich wpisów i się wyprowadzam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten blog i uwielbiam właśnie za konsekwencję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ta kuchnia. Zaraz ide spac, wiec bedzie mi sie snic i beda to mile sny :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba salon. Marzy mi się chociaż 1 eames. Swoją drogą zastanawiam się czy tak samo jak są piękne to wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata, co do wygody tych krzeseł to w naszej pracowni zdania są podzielone.
      Szkoda, że nie udało się spełnić założenia twórców Charlesa i Ray Eames, którzy chcieli aby był to design dostępny dla każdego. Jedno, czy dwa krzesła może jeszcze nie uszczuplą budżetu przeciętnego Kowalskiego, ale jeśli potrzebne jest 6 :)?

      Usuń
  8. Hi Katarzyna, thank you for this post. :-) Have a lovely summer!

    Maiju
    platefuloflove.blogpost.fi

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie takie wnetrza w katalogach, na zywo juz mniej!

    OdpowiedzUsuń