wtorek, 14 maja 2013

INSPIRACJA ORIENTEM

Orientalne mozaiki zawsze przyciągają mój wzrok swoim pięknem i różnorodnością. Uwielbiam motywy geometryczne i roślinne przedstawione w kontrastowych kolorach czerni i bieli. Idealnie sprawdzają się w wielu wnętrzach. 
Aby zapobiec wrażeniu nadmiernego przepychu i przeładowania polecam wybrać tylko jeden wzorzysty element, na przykład: posadzkę, panele ścienne lub grafikę z naszego sklepu DOBRYCH PROJEKTÓW.

 Grafika w ramce: DOBRE PROJEKTY SKLEP

 Grafika w ramce: DOBRE PROJEKTY SKLEP

Miłego dnia!

11 komentarzy:

  1. Witaj Kasieńko
    Ażury mnie urzekły po prostu skradły mi serce , mieć taki w domku po prostu marzenie :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę udanego dnia.









    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Gosieńko, wpadam tu przy okazji przerwy na kawę.
      Orientalne mozaiki uwielbiam od zawsze, ale tak jak pisałam w poście, dozuję je z umiarem. Niesłychanie podoba mi się połączenie stylu skandynawskiego z cytatami z orientu.

      W Gdańsku 100% słońca!
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Wasze grafiki to bardzo ciekawa i niecodzienna interpretacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Kasiu:) Kolejny bardzo fajny pomysł:) Słonko mamy w Gdańsku:) Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dzięki wielkie. A już wkrótce kolejne ciekawe propozycje pojawią się w DP-sklepiku.
      Pogoda rzeczywiście jest dzisiaj u nas świetna. Trudno wytrwać przed komputerem, gdy za oknem jest tak pięknie :)

      Udanego wtorku!

      Usuń
  4. Katarzyno, Kasiu, Kasieńko
    Bardzo podobają mi się mozaiki, a najbardziej te z Waszego sklepu.
    Pozdrawiam.
    Basia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, dzisiaj w naszym sklepiku urwanie głowy :)
      Zaraz wrzucę na bloga kilka fotek zza kulis.

      Usuń
  5. bardzo podobają mi się te orientalne mozaiki:)
    widzę łazienkę z takimi kaflami... cudo!
    pozdrawiam ciepło Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Ubóstwiam takie wzory...
    Gratuluje gustu;)
    Kupiłabym połowę waszego sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i serdecznie witam na moim blogu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń