środa, 7 grudnia 2011

MOJE, BIAŁE DEKORACJE ŚWIĄTECZNE

Wigilia to przede wszystkim spotkanie z ważnymi dla mnie ludźmi. Miło jest, gdy temu wyjątkowemu świętu towarzyszy też odświętny wygląd wnętrz. Choinka, świece i biały, wykrochmalony obrus wywołują ciepło i rodzinną atmosferę. Białe dodatki wyglądają lekko jak świeży śnieg, którego (jak mawiają starzy górale) w tym roku na święta raczej nie będzie... A może jednak spadnie?

A jutro krótki materiał o pewnym sopockim warzywniaku. Zapraszam!


Zdjęcia: DOBRE PROJEKTY - BLOG

7 komentarzy:

  1. Piękny wianek!
    W jaki sposób można go samodzielnie wykonać?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie,
    Piękne te bombki, wyglądają jak kule ze śniegu, wianek nic dodać nic ująć. Fajnie by było gdyby na święta spadło trochę śniegu :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie przystrzyżona słoma! A bombki będą wisiały nad stołem w pęku? Można by też ułożyć z nich choinkę. Rzeczywiście przypominają śniegowe kule:)
    pozdrawiam
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, dopiero na niego trafiłam i będę odwiedzać codziennie, jestem absolutnie zachwycona:)))pozdrawiam kayaretro z Gdańska!

    OdpowiedzUsuń
  5. kayaretro - witam Cię serdecznie na DB-blogu! Zapraszam na jutro - pojawi się post na temat pakowania prezentów :)
    Odwiedziłam Twój blog. Bardzo fajnie bawisz się modą. Ile to w Gdańsku mieszka twórczych osób, o których można się dowiedzieć dzięki blogowi.

    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, szukam takich bombek :) gdzie można je kupic ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,

      Te bombki mają wiele lat, a sklep w którym je kupowałam już nie istnieje. Jednak mimo upływu czasu ten prosty, ponadczasowy kształt i podstawowa barwa raczej nigdy się nie znudzi.
      W tym roku nie widziałam podobnych w sprzedaży.

      Pozdrawiam!

      Usuń